|
|
|
2009 年 1 月 18 日 星期日 |
依幾日都打AC米蘭D野
但係都冇計-.-
做得AC米蘭既球迷,當然唔想卡卡走-.-
有傳卡卡係星期五果日
完成練習,獨自坐係AC訓練場係咁哭。
係人都知咩原因~
不過今次曼城真係傻左-.-出到15億去AC收購卡卡
我覺得曼城冇資格收卡卡,=.=
因為佢唔係一間頂級球會,
而AC米蘭就係一間頂級球會
無理由要個世界頂級足球員,
去入一間連冇資格拎冠軍既球會去踢波
如果卡卡真係走左,我諗AC米蘭今季表現開始冇咁勁~
因為冇左一個重要既球員一定好大影響
不過凡事冇絕對~唔可以話冇左邊個而唔得
就算冇卡卡,
AC米蘭日後都可以好強同搵到佢既接班人,
不過都可能有D困難,
因為好少球員好似卡卡既踢法咁全面~
|
« | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | 380 | ... | 651 | » |