|
|
|
2009 年 1 月 11 日 星期日 |
今日去左卡舖~
去下卡舖睇下有咩卡岩我副卡~
初初都諗過轉~但都係唔轉-.-
原因,
1.感情問題,鐘意玩龍族怪-.-
2.冇錢!
係卡舖買左兩張,幻鏡龍
之後請教果位梁大俠
叫我X走一張巨斧同藍寳,
入兩張幻鏡龍同兩張物質龍~
物質龍要儲錢
之後馬騮用D招數落黎=.=
之後自己無幾耐先番屋企
最衰副卡比學校收左
聽日番學校拎番=.=
係咁多
發覺北乃紀伊都OK靚

|
« | 378 | 379 | 380 | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | ... | 651 | » |