|
|
|
2009 年 1 月 1 日 星期四 |
今日同馬騮約左國棟出黎去樂湖玩卡~
之後馬騮有兩個fd黎左,玩左幾盤佢個兩個fd走左~
玩到咁上下馬騮要返屋企--
之後我同國棟係公園鬥多幾盤就去左北江卡舖玩
我同國棟輸到鐵地=.=,打果個梁大俠,係咁輸--
佢D卡特召得好快--
一個回合可以特召成幾隻怪出黎
我一個回合先召到得果一隻--
唔怪得點解合益個老細話我副卡一定唔夠主流卡打-.-
如果打比賽,一定唔夠黎-.-
之後玩到六點幾同國棟就走~
之後成家人去左樓下間十勝牛食~
係咁多
|
« | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | ... | 651 | » |