|
|
|
2008 年 12 月 25 日 星期四 |
琴晚同老母去行銀座~
今日國棟約左我鬥卡
咁順便叫埋馬騮~
同馬騮去左卡舖睇人點鬥
之後去左樂湖居打算搵番D舊朋友玩
但唔記得左佢地住幾樓=.=
之後兩條KAI子坐係樓下公園玩卡=.=
玩到咁上下國棟打黎~
之後係北江帶佢入黎樂湖居玩卡~
班細路好KAI~鬥緊卡,成日搞住哂
好撚煩~=.=
不過算~可能細個唔識野,算數
唔打咁多,
之後,國棟,我,馬騮,余偉杰同嘉文,一齊上左口水屋企玩卡~
玩到六點幾,我同馬騮番屋企先~
係咁多
|
« | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | 402 | 403 | 404 | ... | 651 | » |