|
|
|
2008 年 12 月 23 日 星期二 |
日日好似今日咁,搬部電腦去新北江咁真係身體健康=.=
今日起身開電腦,發覺部機有聲出~-.-
有D「卡」聲出=.=
初初以為個風扇有問題原來唔係~
三點幾拎去新北江到間電腦舖問下咩事
部機重到手都比=.=
去到原來係塊顯示卡個風扇有問題=.=
之後順便買番D空白碟先走,
去下其他電腦舖睇下有冇D顯示卡個風扇買
睇到都有,要成45蚊把~=.=
咁番去放底部機,順便拎錢,先出去再買過~
依家部機先冇事=.=
|
« | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | 402 | 403 | 404 | 405 | 406 | ... | 651 | » |