今日返左學校上美術~ 做油畫~完全唔知自己油緊乜=.= 油完自己坐輕鐵返天水圍=.= 去北江同呀妺買D野 之後係卡舖留左張武裝龍lV10~ 個老細見咁熟先便3蚊~ 落左10蚊訂,差42蚊~龍族D卡真係特別貴=.= 正係一張暗鐵龍都要成100! 唔怪得係卡舖有人話,玩龍族卡, 真係有錢仔-.- 今日打到依到~