今日考番份英文作文-- 唔識-- 同埋派左商業同中文~ 商業得33,份野仲話好淺=.= 早知前面果幾板MC唔好亂撞=.= 果幾板MC佔成60分, 成班乾弟差唔多靠MC都撞到個合格番黎=.= 我就拎得果8分!!!都戇撚鳩=.= 後面果板D長問題拎左成廿幾分~唉..... 中文都戇撚鳩,得15分=.= 份野頌難過會考果份DD=.= 早知份卷認真D做~=.= 咁樣點考會考=.=