其實我依家打緊既時候,我都係到尤宜緊打D咩=.=
因為真係唔知打D咩=.=
想打既野又打唔出--
日日正係係屋企開著部電腦又朝開到晚,之後開PS2打機-.-
部電腦冇左張顯示卡又打唔到機-.-無聊
op下我最like既高達上黎先~XDD