琴晚睇完火影先訓~ 今朝九點幾起身,刷牙,洗面,洗頭, 之後起番教會(有目的先至番) 番教會牛~牛完~去北江食野,,,食完野去買野, 買完野之後出到門口,見落雨,等停雨,, 咁岩見到筠~做緊收書妺=.=之後見D雨開始冇咁大, 又上馬騮屋企玩,叫佢同幫我打下PSP果隻戰神game~ 我打緊都打唔羸-~~之後條友-.-係我手機到偷左張相~ 正仆街=.=~跟住玩到四點幾到就番歸去~ 聽日去南Y島行山~我都唔想去,係肥仔去我先去~