今日冇番教會,起身都成十點四個字,=.=
頌番去做咩~
中午叫老細比錢我去食luch~
食完上馬騮到屋企,
打機,打機,打機,打機,打機,打機,so good~
打戰神~
打到四點幾,番屋企,沖番個凍水涼~
係咁多~
今日既新相XDD
今晚歐洲國家盃,我就話西班牙蠃硬!
~完~