今日又係無無聊聊咁過~係香港好悶~
好想番下去大陸,好耐冇番過去
係大陸真係幾正!落到樓下,
有棵百幾年既大樹!天氣好果陣訓係棵樹既下面,真係幾舒服
之後隔離又有間髮郎店,鐘意去洗頭就去洗頭,又可以按埋摩!
條村又有條村庫!去踼波又可以去果面踢波,,,真係幾正~
好過留係香港咁無聊~
今個月搬屋,又要等一排先至有得上網,因為又要整果D網線~
一定頌無聊=.=
(你轉左校,我真係有D唔捨得喎@@)
~完~