今日又係屋企牛-.-好悶~
日日正係打機同玩電腦~
好彩我8月份報左去柬蒲寨XDD
預左去到要捱苦=.=仲有28日就牛一,
今年又好想好似上年咁買波杉做禮物XDD
上年件波杉成400幾蚊件=.=唔知今年老細會唔會買多件~
今次想買件今季既AC米蘭~
比大家睇下
最好後面盪埋卡卡個字落去,XDD
~完~