今日又係無無聊聊咁過~
依家發覺4B班都有D靚少少同斯斯文文既女仔~(係冇化裝嫁啵!!!)
不過睇下就好喇~唔好黎呀!況且我都冇諗過要溝香港女既~XDD!
(Kensir教埋我地後日果堂既會計,就唔教,換第二個教)唔係太想-3-
好喇~今日打住咁多先~係咁!!!!