今日測埋最後一科,數學,,全部唔識!上堂冇聽-3-
做下,又坐下,做下,又坐下
今次要做到一個鐘先走得-3-頂佢!
預左要補考,,,,,=3= D頭髮幾時先長到好似張相咁-3-
依家影相果陣成個細佬仔咁,變哂樣咁制T^T,影完都即刪-3-
點解次次去襯果間剪,我正係叫佢剪薄+剪短D,後面D碎尾剪短小小
剪斜陰7/3分界,...都剪到我成個細佬仔咁既~唉
之前係深圳剪又唔會,而且深圳剪得都OK
下次試下去馬騮果間剪,睇下好唔好睇,好睇既話,
到時去下果間剪-3-