今朝去左西鐵站賣旗,
對於一個內向既人黎講,賣旗係一種好大既壓力~
有D人就對住你微笑著,咁就走左!有D仲衰!當你冇道,頂佢個肺!!!
但有D都很幫你買既~尤其是係嘉惠既老公~(呀勁)~
咁岩撞到佢,緊係要佢同我買啦~@@
賣左兩個鐘,勁累~十一點幾出元朗交旗袋,
之後番天水圍(北江)同呀文輝,去食野.
食完佢就番去教會,而我就搵呀馬騮,陪佢去剪髮~
我見果間既髮型師,同佢剪得個頭都0K喎~
下次剪試下去佢果間剪先~剪完上佢屋企打機~唔係飛機=.=
係PSP,PS2果D,,Send左D歌、鈴聲比佢,
同埋D美女相~個衰仔買左新手機.之後玩到五點幾就走,
樓下好大雨!好彩佢呀媽借左把(姐)比我番去~如果唔係,變落湯雞都有份~
今日打住咁多先,係咁~
|