我既人生只係做一個平平凡凡既人
打算畢左業出黎做幾年野,
儲番D錢!然之後,去台灣果邊讀幾年書,先出黎搵野做!
之後娶番一個靚靚地,個樣斯斯文文,人品好好既台灣女仔,做老婆仔
結左婚搵夠錢27-28歲先生細路
我地應該會生兩個細路!第一胎係仔.第二胎就係女仔~
等到細女又結左緍,大仔又能力出黎做野搵錢養家果陣,我就退休唔再做野~
日日係台灣到過日子,過著D無優無淚平平淡淡既日子~
最後同我老婆仔一齊上天堂~
這就是我的人生~