今朝開電視新聞睇,On既,輸左比高佬,,,,
曼聯靠史高斯果一球蠃左巴塞-3-唉!為何我每次看邊隊波佢都會輸呢!T^T
今日派左兩份卷~
普通話同英文,極低,普通話19分,英文11%姐係等於11分-3-
On既~
今日下就果堂數學補課仲kai,,,,得三個人留底補
,我、肥仔同口水~謙又唔返,番左屋企-3-~~ 今晚車路士對利物蒲~國棟話車路士羸硬,,一於信佢,就買車路士!
因為佢睇波好勁XDD,,,,
今日打住咁多,係咁多。