你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2006 年 4 月 30 日  星期日

晴天

cOnnnn屎]]]]]禾艾梨"""""""

今朝去左荃彎食早餐]]]食左豬軟骨刀削面!!!!正呀...不過超快飽囉-口-////原來V3xxxxxx早左桃紅嫁...成家都唔信我-3-"""今日我終於串爆佢地啦----呵呵呵22嘩嘩嘩V3iii咪出左紫紅&紅既////好型咪呀!!!!買唔買好呢?@?唉!!!煩惱呀~~~daD,,,車家姐去揸癲山放彼低個證+V-''''''嘩....架架車都係柄屎,,,寶馬=]]]]Dad自卑-3-(自估姐)XD真係發覺自己可愛左-口-"""←廢UP'''''''我地等埋家姐之後去左aPm...正呀!!!我同家姐一人一對con屎-o-羨慕嗎???我紅色球隊...佢暗王////呵呵呵令令呀!!!唔知可唔可能燕樣著,,,但係一地大一隻細boRRR]]]]返到屋企...DAD出街....我地去左維園食反反XXXXXXXDDDDDDDDD傾左好多將來既野///又話家姐申請公屋....之後再轉居屋....@@最小800尺好野!!!!!!!!!!之後家姐又話出黎做野...幫手攻樓'''''''我就諗緊中5做咩好....佢地話做家姐果份....我諗都係嫁啦///但係我想做2% oR k2果d sell話晒買3平咁多.....

pSSSS]]]]]]]]]都係大個D先諗啦//目前直得我諗既係...我換咩電話好呢???

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-04-30 11:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]