|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2006 年 4 月 28 日 星期五 |

|
| |
黑仔呀.. | |
唉]]]]]今日lurch time比ms魏捉到我帶電話,,,唉!!!自己又係衰既....鬼叫音樂堂sd得過引咩-3-""""""呵呵....但係.....記左手冊////我諗晒嫁啦...死人都0比阿媽知嫁啦''''''''因為唔係第一次=口="""佢仲寫到咁明....明叫我去死姐]]]]我終於明白阿lyng,,,魚骨點解咁憎佢....咁遠都捉到=口="""""""唔通////真係66隻眼''''''好驚呀'''''drama超爆勁lol\\\\\罩哥唔知做咩係咁望住我....gAp又見到我sd ssssssMsss]]]]]係到偷睇-口-"""我緊係唔比啦XXXXXXXXXXDDDDDDDD點知比佢啤啤啤啤啤啤啤-3-總知今日係黑仔啦2@
PS今日SD SMS超好玩....同某人係到講生仔又傾埋D垃圾野]]]]呵呵呵呵你地行唔黎嫁啦\\\\呵呵呵呵
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-04-28 06:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 224 | » |
|