|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2006 年 4 月 6 日 星期四 |

|
| |
自恨//// | |
今日派左英文dicttest......(唔合格)"""我真係唔想....唔知點用媽咪講tim...唉!!!有時都幾憎自己**有早知冇黑衣....點解自己唔好好溫書]]]]到頭來e家只係識內疚\\\\人地可以咁高分...而自己/////點解唔好好真惜自己有得讀書既機會,,,,人地大陸想讀都冇得讀...而自己就一次又一次咁晒d機會....好自私呀我><"""
13&14可能去唔到小學聚會同bbq,,,我應該要上大陸呀-3-""
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-04-06 06:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 224 | » |
|