你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2006 年 4 月 6 日  星期四

晴天

自恨////

今日派左英文dicttest......(唔合格)"""我真係唔想....唔知點用媽咪講tim...唉!!!有時都幾憎自己**有早知冇黑衣....點解自己唔好好溫書]]]]到頭來e家只係識內疚\\\\人地可以咁高分...而自己/////點解唔好好真惜自己有得讀書既機會,,,,人地大陸想讀都冇得讀...而自己就一次又一次咁晒d機會....好自私呀我><"""

13&14可能去唔到小學聚會同bbq,,,我應該要上大陸呀-3-""

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-04-06 06:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]