|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2006 年 3 月 24 日 星期五 |

|
| |
唉~~賤 | |
唉!!!落大雨-3-"冇得上PE堂....一個禮拜唯一一堂既減肥堂...就咁就冇鬼左!!!唉~~O嘴+心淡!!===+慘....不過成堂都拎左黎玩...+V-都幾得正嫁....呵呵呵\\\\\\今日摸到MIFFY塊面....勁滑WOO!!!好羨慕呀>3<|||||||
放左學同琦琦行荃彎..好鐘意LG果陪機呀....屌!~~個個都話唔好...好撚興中!!!又會唔好既~之前又讚!!!!唔想買咪算囉~
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-03-24 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 224 | » |
|