|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2006 年 3 月 17 日 星期五 |

|
| |
悽涼 | |
嘩....!唔開心到自己唔認得自己呀><><><><><><><><數學/////得54咋....!好多人都炒死晒....唉!!!今日家政堂煮排骨]]]]我果d唔知點解好淡-3-"琦琦果d鹹到苦-口-"o嘴囉!!!!之後放左學去左m記陪琦琦....我食左ice-cream!!!食食下,,,,真假公主,同包包同埋一個男仔坐左係我對面wow!!!嚇親tim]]]]星期一換夏季lu....又諗下時間真係詔得好快....我要珍惜@@@約左lingling下星期6行西9龍><"
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-03-17 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 224 | » |
|