|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2006 年 3 月 7 日 星期二 |

|
| |
YS | |
哇!!!!!!!!好野呀!?>"<DRAMA!!!入左圍呀++++[]:"{///竟然可以去文化中心表演呀!!!我地仲拎左個嘉賓最賞識獎呀!!!仲係第一次TIM呀!!!我真係好腳頭呀^^""今日同COOKIE傾左一陣<""|?>"唉!!佢好唔開心呀!~~呵呵呵今日好開心呀!---!!因為你竟然會望我呀!!心裹卜卜係咁跳呀><LLL希望~~~~唔會...唔會~~~
嘩!!!頂-0-E排唔知發咩花癲WOOe排好鐘意自拍-口-成個file都係相-3-"痴痴痴

| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-03-07 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 224 | » |
|