|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2006 年 3 月 23 日 星期四 |

|
| |
we~ms梁!!!禾艾梨 | |
哈哈!!!去完留堂班...搵ms梁wOO...哈~可愛左好多呀><"唔知點解...E家見到MS梁...好想將ALL野講晒比ms梁知!!!!嘩===+臾地上到電梯同ms梁講~傑仔係下面呀!!~我同靖靖一另轉面見到12-口-"好彩叫左ms梁....睇唔到佢姐0000000結果唉'''''''都係傾唔出咩時間岩---00唉-3-""今日我主意以決...知道你冇法回頭...希望你早日回頭.....!!!岩岩睇完靖靖果篇日記~~好正!!!好想係到講多一次果句『做人要有自己既立場!!! 』←thx靖靖日記
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-03-23 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 224 | » |
|