|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2006 年 3 月 25 日 星期六 |

|
| |
驚驚~ | |
今日結他之後去左小卓sir到wOO!!左包熊仔餅===+wEll!~去左恩恩屋企-3-"""@@...呵呵....之後返到home阿媽比番兩舊我+多左一舊......好鐘意陪機呀>3<"""好想要呀!!!!我地去左唱kk sHIt!!***果條經濟理係q咁望住我...好驚呀-3-""""""下次先上傅d相相啦...今晚上c父到^^""

琦琦鞋 卡卡鞋 恩恩鞋
型咪!!??
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-03-25 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 224 | » |
|