你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2006 年 3 月 5 日  星期日

晴天

-0-好悶既.....排波賽

今日]]]去睇左女排比賽呀!!!==+??唔知點解恩恩好似有d心事...所以==>打得唔係幾好呀]]]不過anyway!~真係打得幾好既....。。。今日同木契相處左一陣....----覺得佢幾好人又幾好傾.....!~之後我地走左去mk><"咩都冇買到-3-"唉!!!!!!!只係食野食野食野-3-"""""""""""""""返到屋企.....{-口-}去食飯囉...

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-03-05 07:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]