|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2006 年 3 月 5 日 星期日 |

|
| |
-0-好悶既.....排波賽 | |
今日]]]去睇左女排比賽呀!!!==+??唔知點解恩恩好似有d心事...所以==>打得唔係幾好呀]]]不過anyway!~真係打得幾好既....。。。今日同木契相處左一陣....----覺得佢幾好人又幾好傾.....!~之後我地走左去mk><"咩都冇買到-3-"唉!!!!!!!只係食野食野食野-3-"""""""""""""""返到屋企.....{-口-}去食飯囉...
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-03-05 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 224 | » |
|