|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2006 年 2 月 23 日 星期四 |

|
| |
好開心呀?>"< | |
嘩!!! lurchtime time><"果時...我應誠左芝芝去中國文化週!~咁咪去囉...一入到去..見到kay係陳雞果到玩...咪唔去住囉]]]]之後玩倪媽果個迷語之後其他都好悶!~之後逼於無奈咁!!!去左-3-"哈哈哈!我整左miffy呀!~好可愛!!!key佢坐我對面哈哈哈!!好開心呀>?<之後boy都黎埋呀]]]好多野(目及)呀!!!開心得我呀!?><"隨機附送↓↓↓

| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-02-23 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 224 | » |
|