|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2006 年 2 月 15 日 星期三 |

|
| |
多謝怕醜仔!! | |
嘩!!!今日好開心呀]]]係lurch果時見到怕醜仔woo佢都係成怡彩虹糖送左比我呀!!^^"之後佢問我拎番我咪去買包繽紛樂,,,,佢話~咩你真係送嫁.....咁同你兩份啦~~哈哈哈!!好可愛~魚骨同lingling話傑鐘意我-口-"唔係ma!~考慮得過woo+v-!!!~哈哈哈開心呀!~
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-02-15 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 224 | » |
|