你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2006 年 2 月 15 日  星期三

晴天

多謝怕醜仔!!

嘩!!!今日好開心呀]]]係lurch果時見到怕醜仔woo佢都係成怡彩虹糖送左比我呀!!^^"之後佢問我拎番我咪去買包繽紛樂,,,,佢話~咩你真係送嫁.....咁同你兩份啦~~哈哈哈!!好可愛~魚骨同lingling話傑鐘意我-口-"唔係ma!~考慮得過woo+v-!!!~哈哈哈開心呀!~

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-02-15 08:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]