你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2006 年 2 月 8 日  星期三

晴天

幸福的一刻

今日第1日返學呀//好開心呀]]]]]好好玩呀.miffy整散左我條邊呀'''''''葉生(新花名→西瓜太郎)-口-哈哈哈,,,===+@@"知道左好多人既祕密呀...."""總之返學開心啦...!~呀,,係呀///今日同某某人好有緣呀,,,,!~唉'''---+放學果時,,,上左圖書館還錢,,,,-3-"阿B佢同緊MS LEE傾學生會D野...MS LEE搭傘咁問我...做咩唔還呀之前...我話下,,,,一日病假一日去左旅行,,,,佢問我去邊呀我話不(單)...係咁問,,,下咩黎嫁又叫我帶相...又叫我講下果到點樣....之後阿B又講下野不過我冇理佢就走左啦....!@@

希望童軍抽中啦....^^:

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-02-08 06:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]