|
今日第1日返學呀//好開心呀]]]]]好好玩呀.miffy整散左我條邊呀'''''''葉生(新花名→西瓜太郎)-口-哈哈哈,,,===+@@"知道左好多人既祕密呀...."""總之返學開心啦...!~呀,,係呀///今日同某某人好有緣呀,,,,!~唉'''---+放學果時,,,上左圖書館還錢,,,,-3-"阿B佢同緊MS LEE傾學生會D野...MS LEE搭傘咁問我...做咩唔還呀之前...我話下,,,,一日病假一日去左旅行,,,,佢問我去邊呀我話不(單)...係咁問,,,下咩黎嫁又叫我帶相...又叫我講下果到點樣....之後阿B又講下野不過我冇理佢就走左啦....!@@
希望童軍抽中啦....^^:
|