你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2006 年 1 月 20 日  星期五

晴天

陸運會牙***~。。

今日陸運會.....-3-"童軍又要步操-口-但係,,,,,,,,,,,,,,,,(一陣講)一開頭.....又著住童軍3woo!!!比阿b果d見到晒啦>v< lol晒tim!!!之後返到去,,,第第第一時間!!!←換3+v-返到上去桐桐整到個頭好令令呀>v<"搞到我又心陏陏tim!!!但係唔洗陏....比人捉左去整好彩係yan豬整嫁姐^^"幾令令.....因為暗倉既關係我唔肯整我前面d頭髮但係好好好好好好型woo!!!桐桐拖我去,,,,化妝-口-"shit!!!雖然!!!個個話似土人....(kai果d)但係有tastes果d人呢個個都話型~高form!!!!我都覺好型呀!XD之後胎魚骨影相相ling都有份~~~琦琦個頭好女仔呀><"lingling就可能太白啦...........之後我拎左好多紅社d野+v-(later我會上傳d相上黎)之後我第一次上控制室.....落雨woo!!!搞到冇得步操.....unhappy......!!!!小傑今1真係唔令仔,,,而阿b好掂woo><"////仲有f咩講!!有既一陣打啦下!!!  仲有,,,,,,我同lingling魚骨,,,,係bathroom~*影相果時.....我禁左個開水,,,,我地3個成身濕晒....!

紅社拎既野~~

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-01-20 06:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]