你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2006 年 1 月 13 日  星期五

晴天

舊情復翅?

今日陸運會牙!!5:00就起左身lu-n-因為all童軍要6:15返到去...好彩有dad車我,,返到去個個望住我地步操係到笑.,,但係唔知點解!有種開心既feel!之後步步下我一望過去見到阿b呀!tt都有,,-3-”唉!!到正式步果時我行第一個-口-”幾型呀!之後陸運會開始啦!!!>w<我一返到去個個叫我去投鉛球@0@”入左決賽喎!?之後又要跑一百米woo咁老師叫我請鉛球先,,,一陣比我投番決賽啦...呵呵呵===100米果時我係到周圍望啦..等緊好悶呀ms,,,點知一另個@0@x機祥啦,阿b啦,tt係到等緊跑一百woo...我梗係睇啦,,,,,,!到我跑∼我同(豬排),桐桐,文詠新,仲有個勁人,,仲有一個唔識既,,,shit!我跑第3咋∼魚骨第1lingling第2(唔係一齊跑)唉!之後有個鉛球老師過舨搵我.,,問我係咪第一名?我話我未投woo請左假呀我!屌呀!唔比我投woo我係咁同個f2罵佢囉∼哼........!!之後上返看台,,um今日勁見阿b囉,,,我諗佢聽到我爆粗呀-3-:所以係咪望住我,,,且tt佢,,,,好似淡左dd而阿b,,,就勁深woo,,,死啦,,,!我一哩埋眼見到既係阿b呀!!點算呀∼!之後lurch lu思姐發燒呀!!><”我勁關心佢囉,,,比好多人見到∼陪埋佢上車之後我地lurch!去左許留山食”飽飽呀!!返到school!-3-”搞錯呀!!!!好多唔開心既事,,,好似比人搵笨去左環保大使,,-3-”之後又見到阿b,,,我地細菌小子傾計果時,,,阿b又走左埋黎..青到我勁(欖)(介)唉!!!之後就黎走果時.,,我受魚骨返返紅准到坐,,,串嘴友唔開心呀,,,搞到我都唔太happy!走啦,,童軍宣佈左小小野∼之後步左小小操∼./\/\不過魚骨同ling冇等我-口-”走果時見到tt,阿b,驢仔,其他^b既人係到傾緊計...阿b又望住我,,驢仔又望住阿b,tt又偷左我woo!都唔知點咁∼我咪扮趕時間走囉唉!!!!!!!!!!!!!!!仲咩講呢?um諗到再加啦/\/\

 

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-01-13 05:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]