你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2005 年 12 月 1 日  星期四

晴天

我.....又再次鐘意左一個唔應該鐘意既人啦

平時今日係我成個禮拜最鐘意既一日.....因為is會見到峰峰.......今日都唔例外~~依舊見到佢....但係因為尋日既事~見到佢又開心又心痛~好煩呀!!!之後落堂我終於忍唔到啦>w<好快咁落左去~等佢~望佢~可能佢係我支柱啦~見到之後好似唔知點咁~總之好掂啦~但係總有條疤痕係我心目中...........之後上堂落堂~到左小息~見到包包我帶左個紅絲帶~幾令令呀^^"之後上音樂堂~老師話自修woo姐係傾計~我地傾左好多人既壞話~姣雞啦~白痴wing啦~等等!!!!之後fly機祥係我地課室上堂~愈睇愈令仔既~但係我唔可以呃到自己.....呃咩?就係我愈黎愈愛峰峰啦!!!!!!!點算呀!!!!鐘意左個冇可能既人T^T""之後LURCH TIME!11我去左同倪媽琦琦一齊食飯~+v-食得好開心~食食下魚骨比左峰峰個電話我@.@好開心~之後掉左合飯~衝落去搵魚骨啦~!~!佢同lingling唔知做咩~佢就話~其實今日我見到峰峰幫個女仔拎住個書包~果時個心再一次空晒咁~好慘慘!好唔like e種感覺呀嗚嗚嗚~lingling指住某一邊~佢話峰峰同個4眼婆一齊食飯~我就扮走埋小芳到~哈哈哈~原來小芳以為我f2嫁-0-玩左好耐~我都知道雖然峰峰果到有個女仔~但我都強顏歡笑~因為唔想自己既朋友同我一齊唔開心!!!!!峰峰都有望過黎~我知........之後玩玩下~林(約)智比紅絲帶峰峰魚骨同lingling走左埋去~我咪慢慢上去囉~峰峰探左個頭出黎望一望我~我咪走落去同卓sir傾計囉~+v-仲幫佢整個紅絲帶tim呀>v<但係......今日心既痛冇人會明白...................之後既事~冇咩點呀~係放學見到包包保課我落番去果時~一路同卓sir傾計~峰峰又係到.......唔制呀!!!!!!唔想同佢咁有緣!想忘記佢~今日好想喊~又喊唔出~佢又........唔知想點~佢又望我~都唔知做咩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我.....又再次鐘意左一個唔應該鐘意既人啦~嗚嗚嗚嗚.....有冇人幫我呀!!

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-12-01 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]