你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2005 年 11 月 23 日  星期三

晴天

漸漸愛上我嗎...?

今日返到學校...勁食包...食食下見到cv-0-比佢見到我食包果個樣之後又見到魚骨...最尾準備集隊果時∼當然又見到峰峰啦+v-之後魚骨上看台做宣傳笑到我呀!仲見到慧慧搵獎呀好叻叻呀!之後上堂落堂/就上我最鐘意既is啦...我食完個包又慢慢上去∼上到去派卷ya!!!!我35分>w<好開心呀!之後lurch time我勁快食完d飯!因為今日係4人排球賽男子組決賽呀!!!我睇左勁耐峰峰我又再一次feel到佢望我∼之後佢一野殺個波埋黎我到-0-好彩閃到!!之後過左5-8分鐘之後轉左場峰峰企我e邊-0-對面又殺波(車)左埋去我個頭到..好彩魚骨之前教我用手一擋...我即場用到...個波車左去我隻手到...峰峰去汁波...佢仲望住我...又指住我...哈哈哈好開心我一令轉到就見到包包我第一時間話比魚骨知點知佢知道晒-0-唉!!!!之後上埋數學放學但係要紅社啦啦隊....好煩又要梳啦啦球∼我放入locker到聽日帶把梳返學整+v-放左之後我衝落去睇男排∼之後一路行一路發表我既偉論∼∼∼∼∼行到去男更衣室既同時我講緊∼唉而家d人都唔識變通...(聽)包尾咪幾好∼峰峰就行左出黎係到笑-0-之後魚骨又唔記得上去locker拎野∼我陪佢行峰峰係我旁邊擦過開心爆!!!!!!!!!拎完之後見到琦琦茱睇一陣峰峰打排球就走啦∼行行下琦琦話∼慈慈話呀馮某某拍拖呀-0-我勁無奈囉∼咁既椒都有人要+v-...咁峰峰咪死得!!!!種之今日好開心呀!!!!!峰峰望左我好耐!!!好開〔心心

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-11-23 06:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]