|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2005 年 12 月 10 日 星期六 |

|
| |
YA=-= | |
今朝一起身就衝左去沖涼涼lu,,,之後玩下電腦咁啦∼靖靖add我woo佢話今日同高高同埋桐桐返教會∼^^好野!我又可以去呀!!!之後媽媽買左早餐比我食我地約左1:30係ok等...落樓梯果時同魚骨講講下電話有一駁比我-0-ya!我學識左點樣轉線--”之後行到去商場見到班f3既男仔由於今日著得唔太漂亮+上佢上次串過我,,所以兜左路行-0-到左lu@0@靖靖著左件黑色貝心長嬲+v-姐到身材既!?所以比我拎左黎著...桐桐遲到>3<唔緊要啦!返到教會∼∼梁老師令女左呀...佢染左髮呀∼幾型呀仲有唔...朱圓肉潤左∼梁老師話∼而!?麥卡莉...你踏入少女時期啦woo!!!我話∼下...-0-佢話∼你高左又瘦左woo(唔係呀ma!我瘦???冇呀-0-)睇你16幾啦∼我話∼下!!!學校話我156.5既∼(原來學校度錯呀)唉...突然!聽到一咋男仔講野既聲--”卓卓,x偉傑,馮奕x都返左去-0-靖靖話卓卓把聲沈左呀..但係-3-我聽唔到///傑仔同馮奕x冇變過...之後玩game-0-好益智呀!搵正我黎做間諜--”我係到猛偷聽之後又扮鬼叫...走果時同梁老師傾左兩句仲同個弟弟玩--”搞到比人笑∼唉!!!之後仲約左梁老師係21號返小學痴餐!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好野-----之後買買左靖靖件嬲p.k$129.9買完之後得番1毫子但係諗下諗好岩KEY12係我既學號∼29係峰峰既學號,之後去左食日本野..................................
今日幾開心既啦∼∼
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-12-10 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 224 | » |
|