2005 年 10 月 28 日 星期五  |
傷心  |
分類: 未分類 |
今日考數學,一般難la~
補習的時候,我係到流馬尿
菜心,牙君,飛飛和補習D FD幾唔好意事呀!!
真係SORRY!!
走的時候同莉莉一齊
食完飯,一邊看煙胭水粉←(好似打錯),一邊溫中史
媽咪又唔比我看阿旺新傳(我聽娃娃講好似好好看)
都唔知打咩好la~
|
2005 年 10 月 22 日 星期六  |
開心  |
分類: 未分類 |
今日勁早去左補習(8:30)
雖然同他分房坐,但走的時候都見到他一眼
補到(9:30)的時候要去下場(係去第二間補習)
牙君話補習補到瘋左
我,阿蚊和一個唔係幾熟的同學一起走
途中見到佩佩(小學同學)
到左補習社(差D都遲到)
點知黃太(補習老師)罵緊Mir Pok(補習同學)
Mir Pok竟然串黃太,笑死我同我D FD
So 今日幾開心 |
2005 年 10 月 21 日 星期五  |
黃慕貞  |
分類: 未分類 |
家政堂又被黃慕貞罵,今次家政一定好底分LA~
我小息在走過他班房,在窗口位見到他
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|