今日MS MAK勁火.
10個人欠功課或回條.我係其中之一.
結果冇左小息同要抄書-333-
ENG X2第1堂ENG去左電腦室變左做library堂.
4個人係到上QOOZA.
同heidi狂send messenger.
跟住個堂ENG章魚嘴都係冇黎.
同個位幼稚園老師練poem
break完ART.
終於就畫完啦.
我用塗改液畫花紋個陣比2個人笑囉-333-
同你講.我好唔妥你!!!
小息.本來諗住去食野的.不過算.要搵MS MAK.
我地成班友企左勁耐先見到佢.
差D成班都想爆粗\__/
搵完就番去抄抄抄抄抄.
抄死咁濟囉.= =
跟住本來係L.S
又變左做reading.
之後就L.S
成堂都比我地QUIZ囉.激無奈.= =
食飯.好好好好好難食!!!!!!!!!
午息係博雅閣狂抄抄抄抄抄.
突然覺得heidi好似大家姐-v-
小息完就2堂MATH.
又係狂做功課.
放學要留堂.不過博雅閣冇位.
又冇功課.所以遲D先留.
出左德愛就同mandy行行行.
途中不斷見到小學同學.
例如莹莹.雨珊.卓婷.
百年難得一見的卓婷都比我撞到.
今日行咩運???
行到5點幾就同牙柏走.
又買野食囉.
跟住就搭車閃啦-v-
---end---
|