今日冇帶八達通.搞到冇得拍= =
ENG X2.冇野好講.
MS CHAN話一陣reading堂都佢上喎.
慘/口\
L.S又做news囉.
reading堂.睇書&做功課.
我同jannifer係咁傳個D野.
搞到D人好忙-v-
小息又食食食.冇咩特別.
不過個打籃球姐姐話今日要練習個陣我話要留堂唔去得.
佢O左.就話:你咁細個學人留堂???
吓.....咁都叫細個??我F.1啦-3333-
I.S X2做實驗.本簿又比佢話-3333-
到食飯啦.食包.本小姐口渴到爆你仲整舊咁既野黎???
小息跑落去買雪碧-v-
同AMY玩.結果佢以為我4真係囉.睇下我幾真-v-
最後佢笑住咁打我地囉= =
打排球~~正~~~
打到打鐘先還......
CHI X2默書同講書.95分~~~yeah~~
企足成堂囉大佬= =
放學去留堂.
同AMY CHAN.CHEERY.MOMOKO一齊留.
我地講鬼故.結果嚇到AMY狂尖叫= =
無拉拉CHEERY望住AMY個陣尖叫.
跟住AMY尖叫.我又尖叫.
嚇死咩= =
到5點半比MS MAK check個陣笑死囉.
放學去左買文具同扭蛋~~
好得意呀>v<
-----end-----
|