傑の日記
我既日記,記錄我發生乜丫
kit01112
暱稱: 〝 傑 ★〞
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« November 2021 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我應該點行好? 死了可...
櫃員機奇案,用得耐會比...
點解香港會有D咁惡的人...
NONE~~
=__=
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 81
今日人氣: 0
累積人氣: 3689
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2013 年 12 月 17 日  星期二   晴天


我應該點行好? 死了可以解決?? 疑惑 分類: 未分類

我好辛苦,我好想去死,阿媽成日叫我搵工,我已乜工也搵,百佳、吉之島、元氣、 麥記,已降低自己
但見乜工都失敗,見百佳比人串,見元氣直接講話唔適合我,好似比社會遺棄我,我而家去見工也好似好驚咁,自己一定唔得咁,好似有恐懼,唔敢去見工,
去見工也飄冷汗,我好驚,好似比社會遺棄我咁,我好失敗好冇用,我只想要成功感,唔想再有挫敗感,但點解偏偏要有挫敗感??點解點解?
我已做過速遞、洗碗,唔想再做呢D再扁低自己,自己拍拖又失敗,對一個女仔認真專一又溫柔體貼,冇做過D對佢唔住既野,超顧佢感受
自問係一個好男仔乖男仔,但佢向我分手,我點抵挽留也唔成功,
既然呢個社會遺棄我,想揾工也冇,想拍拖又失敗,以為拍拖可以好開心,忘記唔開心既野,有安全感,令到自己改變,原來唔係,反而令自己更大傷害,
因為佢我講野好好多,好似改變了我,令到自己知道自己一定係得,可惜最後某d野向我分手,希望越大失望就越大,
我唔死也無用,留係e個社會有乜價值??只會害人害己廢物一個

我已懷疑自己有恐懼症、焦慮症,成日扯頭髮搞頭髮,打自己,一見工就飄冷汗,一同人講野一緊張即刻出現講唔到,口吃情況,
尤其見工更明顯,平時好好多,對空氣講野更無事!
出現講唔到,口吃情況已由中二開始,當時發生了好多好多野我當時冇好好處理呢個問題,引致今日情況嚴重了好多,
好想去改變改善但好似改唔到,我已努力去改變,最近搵言語心理治療,我唔知有無用,我只希望成功改變改善
我自己也唔想咁,我好辛苦,辛苦到想死了便解決,最近我懷疑自己有失眠,好難才訓到,同佢一樣有失眠,我唔知我乜都唔知,我應該點行好?
系社會慘被歧視 好辛苦,
我對自己好無自信,好無安全感,睇小自己一定唔得, 要對自己有自信,相信自己千奇唔好睇小自己 ,自己睇小自己,人地點會睇得起你,但我完全唔得......






訪客留言 (返回 kit01112 的日誌)


l0ve_kaman 於 2014-07-01 01:29 AM 發表:
relax~~~加油:)!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fcng 於 2013-12-18 05:16 PM 發表:
老實講
你就咁死左仲手尾長
你死左,係咪要父母第日冇人養?定係要佢地同你一齊去死?
如果因為失敗的話人就要死,那包括我在內世上很多人一早已經死了
而且一個人不相信自己更加不會有人會相信你
有些場合表現得緊張是人知常情
想要成功感卻只有挫敗感?咁就嘗試自己去創造吧
即使失敗多少次,自己不去一直努力的話這個成功絕對不會到來
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]