kit0126
暱稱: 傑kit`
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
最新文章
2013-10-09
好多說話依家想對你說...
2012-08-27
2012-02-13
2011-03-09
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 6 月 14 日  星期一   晴天


2010-06-14 分類: 未分類

今日一放左學就去左小西灣XD

同我表姐一齊^^

佢D FD好好玩呀>M<

今日玩左成日都無溫過書...

我覺得同呀十同子龍一齊玩都幾好玩...嘻//

哎!!重有波波呀><

r煙仔系咁....

同子龍傾計真系都幾好傾wow發現

唉...最衰你過埋依個月就要去澳洲啦,,,,

唔系ga話!!真系得閒可以出泥同你玩...

今日同呀十玩灣岸真系好正...

我同佢系咁打team超爽...

比人夾死左(o.o)

原來同你地都可以幾開心個wow

嘻...得閒再過泥玩先...(期待_)

 






訪客留言 (返回 kit0126 的日誌)


咖哩 於 2010-06-15 11:18 PM 發表:
挑機ok??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死哩哩丫XP
Posted at 2010-06-16 12:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love5301314 於 2010-06-15 09:41 PM 發表:
c0Mm3nt.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ah_yu1995 於 2010-06-15 09:11 PM 發表:
吾好甘拉`開心啲啦,,
加番你,,!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching_2810 於 2010-06-15 01:54 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tVboYmatT 於 2010-06-15 11:21 AM 發表:
C0mm3n+ ;*)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



insidmyheart 於 2010-06-14 11:52 PM 發表:
cM`;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]