算啦……其實依個世界真系無咩好信
又其系所謂ge朋友就連可能最親密ge人都一樣
其實真系自己有d咩都好自己去解決
就算系唔得都要頂硬上
曾說過的所有我都會學懂了
就是不去再信人;什麼都靠自己
朋友是用來利用的吧
知己真的可笑
原來都是各自利用
生存得有價值都系要咁先得
誠實坦白只會換泥更多ge惡果
我日後一定要學懂