|
|
2010 年 6 月 30 日 星期三  |
| 2010-06-30 |
分類: 未分類 |
今日一招就番左學校...
之後去9龍玩烹石\= =
玩到勁累...
但系真系幾好玩...
爬完個個//18米高個個真系好開心..
但系就系個個死人18米高GA埸
搞到我隻手無哂力
攰攰攰!!!!!
之後又番左大街打機...
悶鬼死...
今日收穫就系做左3條路鬼王^3^
同呀9又去左釣魚...
聽日又系釣先.\ /.
哈哈...
自由~太正LU^^
唉...依家個個都有煩惱
又話煩感情...又有朋友同埋搵工
真系好慘...
但系真系要有煩惱先識得長大GA^~^
雖然我重有好多小朋友皮氣..
唉!!但系我會努力改GE ><
只小唔會比佢一直差落去..
嘻^0^
|
|
|
住香港仔的朋友特別優惠 http://blog.qooza.hk/fitness_life?eid=20520899
|
|
|
係前2日到姐..你又吾on msn點同你講* 不過我都有d想多謝你,.!
|
網主回覆
緊系!!! Posted at 2010-07-03 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|