唉....今日art又唔合格-3-
頂~真系灰到爆,,,
想搵人傾又無人得閒
愈來愈唔想讀書lor
唔系自己無努力過系跟本都讀唔上.....
個個系咁同我講never give up
但系講就易,,,,
做唔做到系令一個問題
今日真系一個都無人陪我傾下計
灰灰地,,,,,
讀書又唔得,,,,愛情又無,,,,事業又無- -
3失青年xp
依家個腦好亂呀!!!!!
咩都做唔到
唉~~~