KiT
忘記自己...
最新文章
第N年無寫QOOZA 回歸....
2010-09-26
Aviation - You were ...
2010-09-07
2010-07-12
文章分類
全部 (18)
訪客留言
Viagra Herst... (Chassype)
Provera For ... (Chassype)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 9 月 26 日  星期日   晴天


2010-09-26 分類: 未分類

人越大 timing就過得越快

日日復日 五係睇電視 做功課 玩電腦

唉 快樂不知時日過

今年揀科tick走哂D廢科

但係tick五走D主科

究竟生存為何物

好煩

如果有下世

i am going to choose to be girl

做女仔可以扮下令

玩自拍

果低B日日見到佢

一影相

個樣即刻五同左

希望佢愈大愈令

------------------------------------------

忘不了






訪客留言 (返回 kit123mankit 的日誌)


luving_kki 於 2010-09-26 07:27 PM 發表:
邊個系低b阿xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]