kit209
暱稱: 愛上麥提莎
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
今個新年,只係一個普通...
拎第一
陸運會
香港vs日本
輸晒
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 33
今日人氣: 2
累積人氣: 499
2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


拎第一 分類: 未分類

19-12-2009

今日去左青衣打學界拎第一 ~!

石天第十年拎男子A,B,C組既第一啦. . .

今日冇咩出場,因為自己呢幾日都練波,我都明既,所以冇咩出聲. . .

雖然羸左,但好似唔多關我事咁!?

不過算啦,係番屋企前我,華華,kai林,姣哮,阿tim

五伎公去左老麥食野,見到麥記妹,好靚女

食完之後,kai林冇啦啦買壽司,所以多左包wasabi

心血來潮既我地諗到不如"包,剪,揼"輸既食,

唔知好彩定唔好彩,我冇事,但阿tim輸左. . .

我本身仲以為佢淆青,點知佢好勇敢,真係食左.

佢喊到收唔到聲,我地笑到收唔到聲. . .

聽日就要打區隊啦,(咪又係石天),打南區,希望會羸啦,因為唔知佢地勁唔勁

加油,加油,加油~努力,努力,努力!

發表時間:2009-12-19 09:07 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 kit209 的日誌)


Simon3618 於 2009-12-21 09:35 PM 發表:
 c0mMenT~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rainy1115 於 2009-12-20 09:04 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaciI1213 於 2009-12-20 08:40 PM 發表:
C0MMenT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ar_FinG 於 2009-12-20 08:35 PM 發表:
cM;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovekamkam 於 2009-12-20 03:33 PM 發表:
 cmcm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lloveTakey13 於 2009-12-19 11:44 PM 發表:
加油?
麥記妹果過我笑左…
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kamwing2242 於 2009-12-19 09:35 PM 發表:
comment^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]