哈哈~~~今日冇啦啦上番依個xg~~睇番自己之前所打既野~~發覺自己打d野好無聊呀~~
原來人大左~~所唸既同打d野都唔同~~
唉~~~就番考會考啦~~~我仲係咁同平時一野!!!打機.聽歌.睇電視等~~係時候要溫書la!!!
好掛住我之前讀既學校呀!!!!中三比學校要我轉校!!!轉左去龍翔官中!搞到我冇心機讀書~~d miss同呀sir又冇用~~唔係講書~~上堂冇人聽~一唔係就訓教...再唔係打psp~~聽歌~~咩都有~~
唉!!!算吧=.=...