古語有云,正所謂『無無聊聊流鼻血』,今日我原本又要係屋企等發霉!!不過,後尾我決定左一件事,就係重返校園拎返張好重要成績表喇,拎完張成績表之後呢,就同個fd係T.W.度先係牛丼食"嘔"(牛)飯後遊蕩返到屋企個陣已經搞到6:44分喇!係咪好鬼無聊呢?