好耐冇上過黎喇,日為e排好忙,唔得閒上黎打野,我生日前個幾日,我d fd入左黎天水圍度搵我同我預祝生日,我地個日去左行街街,之後我地去有新北江個度吃pizza,我地仲遇到個好得意ga女待應生姐姐,個日真係好開心嫁!我得閒會再上過黎喇!