今日冇落街~~
都唔知有咩好打~~
龍仔佢地去打元朗打機~~
我唔去啦~~~
因為我一過去個話佢地就要就我要早 D 走~~
零晨1:00落左樓下..點知比龜逗好 KID ar!~~
D 龜好鬼串~~唔知點解有沖動想打7佢地~~
但係最衰右唔打得....
﹎ㄖ°"人如此脆弱,是因為我們不知如何去掌握眼前那莫名的未知數*°﹏'〝