今日都唔知打咩好~~唉~~
我3點幾落左街同丫威去食野......
丫威佢剪左頭~~好睇過佢之前果個頭好多!!!!!
之後我超悶~~咪玩相囉~~豆釘同丫紫又唔比我影佢地啵><""
可能佢地知道我係攞黎玩啦~~本來我想攞佢地張相黎玩.....
好得意嫁...可以張D相入面個人變到好似怪物咁~~~
佢地又唔比我影啵...唉~我只好影自己黎玩...KAKA////
我整到自己個嘴超大,勁好笑~~<--唉~我覺得自己今日好撚白痴丫~~
悶撚到冇野好玩......
唔打啦~~冇野好打...
....我說了999句真話,沒有人信。唯一的謊言,大家郤當真了}o0*
|