嘩......
原來咁就過左成大半過月啦.......
唉....估唔到D時間過得咁快,,,,
搞左咁耐,,我終於搵學校啦><"
好開心....仲有丫超,,肥仔陪我讀咁.."
但係......
我都唔知有冇命讀落去,,
唉~~好撚on9 a,,,咁又衰單野
都唔知幾時又要再入去...
想死,,,
2年啦,,,2年我係咁出出入入,,
其實我都唔知為咩....
不過見到d on9 仔我真係認唔撚到""
e家我最擔心係我d fd,,,,(全陪都係仔,,冇女的"")
佢地都唔知點,,,
e家d時間,,成日都掛住玩><""怕唔知幾時又要入返去..
搞到咁耐都冇打日記time,,,,好傻a
好想出第2到玩a,,天水圍好鬼悶
又多kai子,,
天水圍除左班fd(仔),,都冇咩野值得留念,,
日日都打機,,你唔悶我都悶啦,,,
好撚7 a,,,,成日都係打機打機,,
悶唔悶d a
唔係就係街吹水,,
但係又成日見到d 死kai子....
k峰!!收皮啦你....
行路9唔撚答8,,夠做黎撚過a
成班濕9,,我都入去啦,,,驚係你地a
(不過我唔入去都唔撚驚你地)!!!!
唉,,,發洩完啦,,,,
e家會多d打返日記,,,
但係都唔知有咩野好打...
唔係打機,,,就係吹水..
想搵第二樣野都難......
|